Meditatieavonden Meditatieavonden

Levend in een wereld van voortdurende prikkels, stress, hectiek, snelheid en lawaai gaan veel mensen op zoek naar momenten van stilte en bezinning. Gedreven door het verlangen weer dichter bij de bronnen van je bestaan te komen, is het goed ruimte en tijd in je leven te maken om hieraan aandacht te geven.
De werkgroep Bezinning en Inspiratie organiseert vanaf oktober elke tweede woensdag van de maand een meditatiebijeenkomst. Vanuit de drukte van de dag komen we tot rust. Momenten van stilte worden afgewisseld met en ondersteund door rustige muziek en korte teksten. Iedereen die behoefte heeft aan stilte of bezinning, of gewoon stil aanwezig wil zijn in het koor van onze mooie kerken, is van harte welkom.
De meditatieavonden zijn op de woensdagen 11 oktober, 8 november en 10 januari in het koor van de Nicolaaskerk in Dwingeloo. En op de woensdagen 13 maart, 10 april en 8 mei in de Pancratiuskerk in Diever. We beginnen om 19.30 uur en het duurt ongeveer een uur. Na afloop is het mogelijk even na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wij nodigen je van harte uit.
Als je interesse hebt kun je je opgeven bij:

Immy Zuidema telefoon: 0521 -590089 en e-mail: immy.zuidema@home.nl of bij
Jacomijn Coumou: telefoon: 0521-593919 en e-mail: jacominacoumou@gmail.com